Va?.. Ava tar vad? Ah wtf! Avatar!..

Helvete va det suger att städa ibland! Ikväll blev jag en jefla aggressiv städkärring! Lackar juh faen ur när kuksugardammsugarmunblowjobstycket jämt ska haka fast sig överallt! Stolsben, bordsben, väskor, kablar etc. Mig som lokalvårdare ger dåliga odds.. En vacker dag stryper jag dammsugarjäveln med sin egen snabel!

Whatevah! Såg mina nya 3D-brillor. Lr ja, de är åtminstone exakt en vecka gamla i skrivandes stund, i min ägo. Förra torsdagen hängde jag med tre polare till Göthebögh för att se Avatar 3D. Blev erbjuden biobiljett o gratis resa i sista minuten. Tackade ja endast för jag var nyfiken på 3D-grejen, trots att det blev sent på kvällen. Filmen Avatar sade mig inte så mycket trots att jag hört folk avguda filmen. Väntade mig en Ice Age-liknande movie fast seriösare.

Meh helvete vad tagen jag blev på biostolen! Där satt vi fyra kukskallar med hakorna nere i snacksen i 2 tim o 41 minuter utan att blinka. Ärligt var det mitt livs bästa filmupplevelse! Grym film, 3D-tekniken å damn grymt ljud i biosalongen! Efter filmen såg man några lipande biogäster och efteråt förstod man varför folk blivit deppiga efter att ha sett Avatar. Pandora ftw! För att inte tala om machojäveln Toruk macto!..

Imöra kommer min älskade Elin hit och förgyller mina dagar resten av veckan! Elin är det bästa jag vet! Gud vad jag älskar den kvinnan! Planer under helgen förutom massa kärlek och kladda på varann så blire shoppingrunda där jag bl.a ska värva en C-TEK-pryl till den stackars batterin i min sommarbil som fått slut på testosteron. Vafan är CTEK undrar ni.. Googla vetja ;)

Nu ska jag ta mig en plötslig powernap nån minut.. Auf wiedersehen, bitches!


Kommentarer
Postat av: älsklingen

jag tänker då inte googla, så imorgon får du ge mig en duktig beskrivning på vad C-TEK är för någonting!!:D fan vad jag längtar tills imorgon! <3

2010-01-20 @ 21:34:35
Postat av: Your sister

Hola brorsan! Vilken språk du använder, sitter här i chock ;o aldrig har jag hört dig använda sådana "vackra" ord! Dreggla inte ner Elin nu bara, behärska dig lite vah ;) Ses på lördag när din tokiga familj invaderar lägenheten, going to be crazy! Kram

2010-01-21 @ 21:53:05
Postat av: Sarah

Nice att du har börjat blogga nu. Vår gamle tyskalärare skulle bli stolt över dig som kan några tyska ord efter gymnasiet. Fyfan jag drömde faktiskt om honom i natt och att jag skröt för alla att SEN var min tyskalärare!... :o

2010-02-08 @ 08:15:23
URL: http://q86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0