Lördag :D

Japp, då har man vart ute o lekt med en fyrhjulsdriven 300 tusenkronors familjeräser ute på snöpackade parkeringsplatser och industriområden (gloria över huvudet) ;) En herrejädrans skillnad att sladda med en fram- eller bakjulsdriven bil mot en fyrkrafsare. G-krafterna var nästan läbbiga haha.

 

Sen drog jag ner till garaget och drog igång sommaråket. Bra att göra så då o då när den står stilla under 5 månader. Tar ut den i april när snön, saltet och all väggrus är borta. Morrade gött ur 5 tums slutdämparen. Mej lengta te sesongen! :D

 

 

När jag gick in igen så gick en märklig kille runtomkring i trapphuset med försäljningsväska. Nu får det vara nog med märkliga dörrknackare så jag demonterade ringklockan med A-kupa om inte större. Helt klart inte Globen-kupa gudskelov..

 

Var den där miffot i spegelbilden kom från vettefan!..

 

Jaha, då gjorde jag en Aftonbladet den här gången. Mycket bilder och lite text, precis som i skvallerblaskorna. Är nästan roligare så får jag allt erkänna. Vem orkar läsa långa redogörelser om helt vanliga vardagar ur svennelivet lixom.. Bilder säger ju trots allt mer än tusen ord.

 

Nu ska jag göra nåt riktigt jävla häftigt som alla bara ääälskar att göra men sällan får tillfälle! Jag ska d.i.s.k.a.... Finns det nåt tråkigare? Skrubbar hellre toaletten än att skrubba porslin från gulingarnas värld. Förresten måste jag bara säga att jag älskar RAW! Första halvan brukar va okej men i sluthalvan brukar de kicka in grymma standuppare som får mig att gråta av skratt. Ni skulle se mig i tevesoffan. Jag ser inte ens mänskligt ut i de värsta skrattattackerna..

 

Get the fakk out from mah blog now huh


Kommentarer
Postat av: älsklingen

snart kommer väl försäljarna att åka med i bilen när någon provkör;) du kan ge mig din ringklocka, jag vill gärna ha en så jag slipper flyga upp i taket varje gång någon knackar på dörren:D ICH LIEBE DICH!<3

2010-01-30 @ 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0