Kulinsk ordbajseri

Sladdade in på adina.blogg.se och såg att hon varit ute i Asien och checkat maffiga platser. Sen hon tog studenten har hon varit typ överallt i världen medan lelle jag varit på hemmaplan mer lr mindre och bara knegat dag för dag, cash is king! Meh asså hallå.. När faen ska jag ut o se världen?.. Mjo, får la en tidig 30-årskris å poffar bort till världens alla hörn å fjortis-plåtar mig på varje plats med plutande läppar och hundvalpsögon. Kommer faen bli mer poppis än Kenza, Kissies, Blondinbella mm..

På tal om sladda så är det goa tider för oss bilister med bly i högerfoten och ivrigt rattande. Vädergudarna är riktig balla i år som ejakulerat landet vitt å minusgraderna hålla i sig! Så nu är man en självutnämnd trafikdåre med vårdlöshet i högre rang.. hell yeah..

Lillsyrran kommenterade att jag är rätt frikostig med fult ordbajsande här. Ventilerar jag för möe? Nädå, här uppträder jag hur fult jag vill utan att ens bli bad boy. Och ja, jag gillar Gordon Ramsay ;)

Imöra blire Överby Köpcentrum där jag bl.a ska kuta in på BRL, Mekonomen å Siba för att våldta pupilerna med massa ögongodis. Få se hur pass hårt jag kan hålla i plånboken, menar, lönedag på månda! ;) Pizza står på menyn! Igår vart det taco, idag kebab m pitabröd. Livet är underbart! :D



Vinterssläden framför nybygget Arena Whänersbögh som kostade runt 240 mille. Vansinniga lokalpolitiker som inte kan matte, jag vet..

Kommentarer
Postat av: johanna

2010-01-25 @ 23:31:23
URL: http://adin
Postat av: johanna

fan, vad jag känner mig hedrad! att du nämner mig på din blogg :D



ja, vi gör våra val och jag väljer att ruinera mig själv på resor ;) dock har jag räknat ut att mina resor kostar lika mycket som min skuld hos CSN så det känns HELT OK när jag kan säga så här: jag har rest för lånepengar från CSN!



:P



närfanskavises????

2010-01-25 @ 23:33:27
URL: http://adina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0