Fuck shit!..

Here I am, again...

Bollade lite med min älskling och kom fram till att bloggen kunde bli en bra plats för mig att både ventilera och dokumentera för min egen skull, med tanke på att mitt minne är ett skämt... Jag är inte så möe för att kladda på BDD å Facebook. Hellre blogg. Ungefär som att hellre välja lugna Whänersburgh istället för stressiga Götebörgh..

Heureka! Dä ä redan 2010 å planerna förökar sig snabbare än kungskrabborna under isen i norr!.. Next stop: Ullared. Fan ta teveprogrammet! Annars hade alla glömt bort allt vad överhypade Ullared innebär. Damen vill dit och tömma sitt konto å jag köra kundvagnsrally 2k10!

Jag är en sparsam (läs: snål) person som håller hårt i slantarna. Antar att de flesta människor shoppar då och då för mindre summor. Många bäckar små blir en stor å, brukar jag säga. Jag däremot hoppar över bäckarna och klänger till med en flod direkt. Alltså är jag sådan som köper nada ett bra tag (veckor eller månader) och sen PANG köper jag nåt dyrt som tex bil eller annat dyr leksak, comprendos?

Min köplista har flera floder och magkänslan säger att allesammans är hemkammade innan sommaren är slut. Fakk maddafakker asså.. Många övertidstimmar på kneget vill ja lova..

Next toy: inspelningsbar dvd-spelare. Dock vet jag inte hur pass avancerad jag vill ha så beslutsångesten knullar mig än så länge. Orka.. Ska se om mah lavely hjälpa mig bestämma mig för en. En phett plus när man funnit sin rätta ;)

Hepp, ska knalla vidare. Bjuder på en bild så länge. Plåtad 9 jan hos JennyN inda Ürebrü. Min lattjobrotha Ebba å jag i vår fullt normala tillstånd...



Kommentarer
Postat av: älsklingen

wehei, jag är den första som kommenterar!!:D de där med ullared, har nog nämnt de innan serien började;)

ÄLSKAR DIG!

2010-01-18 @ 21:09:46
Postat av: VolvoJonas

Digga dej hårt, älskar din blogg!

Ingen en stor fet låg amerikanare i listan? :S

2010-01-18 @ 21:44:01
Postat av: Emma [loveshaped]

Du är då dig lik! :D Välkommen tillbaka till bloggisvärlden :D

2010-01-18 @ 22:14:57
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0