Det är inte alltid så enkelt



Omfg äntligen är min nya teknikpryl installerad, penetrerad och programmerad! Hämtade hem nya familjemedlemmen igår efter kneget och efter ett par tim så hade jag ännu inte kommit på hur man fixade timerinspelning. Först efter att ha hittat svensk manual på över 100 sidor på nätet så fann jag äntligen den jävla gåtan! Enligt mig världens knäppaste sätt. Man ska alltså välja datum och tid för inspelning och därefter STÄNGA AV dvd-spelaren! - annars fungerar inte inspelningen. Snacka om ironi..

Så nu kan jag slagga tidigt på kvällarna (pga jobb nästa dag) och ändå se alla roliga program som sänds sent på kvällarna, fast jag ser på de programmen nästa dag lr så. Inspelningsbara DVD-spelare is tah fakking maddafakkershit!

Redan snart helg igen å jag ska göra.... ~trummor, trummor~ ......naaaada!! Jag ska fetdega i soffan som smält smör som rinner rakt ner i en playmates klyfta... Men..... Jag gör nog en avstickare till de lokala bilhandlarna och spelar intresserad bilspekulant så jag får provköra deras kärror. Menar, sladda m en ny fyrhjulsdriven vrålåk för 250k är ganska rolig gratisnöje i snöyran ;) Inte bara luft är gratis, provkörningar är gratis så länge man inte kvaddar skiten ;)

Over and out, assholes!

Kommentarer
Postat av: älsklingen

tur att det inte var jag som skulle installera dvd-spelaren, hade fan freakat out:P ÄLSKAR DIG!!!

2010-01-27 @ 20:36:21
Postat av: Adde

haha, skön skrivstil du har! Lite åt det danska hållet med en liten twist av australiensk dopparkaka! Precis hemkommen från lite lek i snön med kvattron, grymt roligt! =D Vad är det för inspelningsbar du har köpt? Kollar nämligen efter en också...PUSS

2010-01-27 @ 22:50:19
Postat av: Fredo



Först gång jag se dig har en bra tålamodig me pyrla o de manuel över 100 sidor, (man förstår du har riktig beroande att titta de porgrammet samtidig sova god) Man får gratulera för det... ses!

2010-01-28 @ 09:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0