Ürebrü nästa!

Yeah gott folk!

Fredagen den fämte febbuaji åker jag med polarn å kollegan Goran till hålan där kinderna fryser till is. Lelle karate-miffot Goran ska nämligen partaja medan jag drar till min stora kärlek som stavas Elin Ljungberg. Inga speciella planer under helgen förutom massa kärlek och kel. Precis vad jag behöver efter 2 veckor utan denna underbara primadonna ;)

Ibland undrar jag vad jag har gjort för att få en sådan fantastisk tjej som Elin. Men, det sägs att det var hon som raggade upp mig. Med andra ord, lucky me! ;)
Här i Vänersborg är det verkligen rejäla snödrivor, snövallar och snöberg överallt. Ska bli intressant att se vad Närkes rövhål har. Minst dubbelt så möe snö än vad vi har, verkar det som ;)

So long, suckers!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Örebro har massor av snö! Jag längtar till sommar och sol att jag blir nästan ledsen haha. Ha en skön weekend här uppe! :)

2010-02-05 @ 08:22:21
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0