Livet leker!

Igår slirade jag och älsklingen upp till Hunneberg på en liten utflykt. Verkligen vackert däruppe med alla snötäckta träd och smala vägar. Snö snö och ännu mer snö överallt. Vi har vår egen Norrland med andra ord. Fattas bara att ynglingar vrålar omkring med snöskotrar och pälsmössor med rävsvansar...

Döroppe på berget drack jag och Elin varm choklad och jag fick lön för det! Känslan är skrattretande :D



Sen fick Elin en idé och ville testa djupet på snön framför oss där vi drack vår choklad. Trots jag blev lite fundersam och undrade om Elin verkligen skämtade, så uppmuntrade jag henne att kolla höjden. Hon antog snödjupet vara någon fothöjd, vilket lät skumt tyckte jag. Sagt och gjort och jag fick dagens garv när hon ramlade i snömassorna! :D



Det var visst ca 1 meter djup snö! :D


Häromdagen struttade Elin och hennes nära vän runt på Överby och gissa vad Elin hade med hem till mig? En sen AllaHjärtansDag-present trots mina protester. Men ack så glaaa' jag blev av presenterna :D



Rosen är så fager med sin blodröda nyans och muggen fetdiggar jag verkligen! Kan verkligen tolka muggen på flera sätt :D Men ni som känner mig vet att det handlar om motorracing ;)


Kommentarer
Postat av: älsklingen

jag älskar dig!!!<3

2010-02-25 @ 13:36:11
Postat av: melodie

sicken skön garv ni har ;)

2010-02-26 @ 11:39:23
URL: http://highdoldace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0