Ledig pga snön

Japp, nu är jag ledig på obestämd tid på grund av att ett tak på jobbet har rasat. Får lön ändå så vi arbetare tackar för det och njuter av ledigheten, i alla fall jag! ;) Jag och många andra fascineras av de otroliga snöbergen, snövallarna och snödrivor som täcker mer eller mindre av samhället. Slänger opp några bilder jag tagit därute som jag kan visa barnbarnen i framtiden :P


Håll ut älskling, jag ska rädda dej!



Snöfylld balkong. Undrar om balkongen rasar snart? :P



Gissa vilka bilmärken de två begravda bilarna är? ;) haha



Här sover en vit Volvo 945 i ide som björnarna brukar göra :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej grabben! Vad jag har skrattat åt dina inlägg...Hur kommer du på allt som du skriver? Vi ses förhoppningsvis på lördag om vi inte har snöat inne.

2010-02-22 @ 13:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0