Drrrragsteerr!

Igår ven(!) jag och Goran iväg till Örebro med hans lilla pegga. Ja hans "bil" viner som en jefla symaskin.. Ett par km innan vi nådde Marieverg så fick vi soppatorsk. Kardemumma huh?!.. Då han inte fick tag på hjälp från sina buddies i Ürebrü så fick min älskade Elin och hennes balla farsa rycka ut med en bensindunk. Det hela slutade bra, med en skamsen karatebiffo och vi andra tre hade bara leenden på våra läppar ;)

Under trippen tog vi ett brejk på Rattugglan å där fick jag den dumma idën att köpa godispåsen Dragster med extremt surt godis. Så fjädrans gott att jag glupska i mig skiten på nån halvtimma. Givetvis ömmade ett par tänder i morse när jag borstade tänderna. Fakk häll shiet!

Till mig själv: ÄT ALDRIG DRAGSTER IGEN!!



Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi är likare än vad vi tror bror! Varje gång jag får turen att stanna vid rattugglan så köper jag just detta godis, det är ju såå gott! Varför finns det inte i ngn annan jädrans affär för? :D Jo självklart ska du äta det igen, surt o gott ;) Kram!

2010-02-09 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0