Summer 2010

Sommaren 2010 kommer jag sent att glömma. Jag känner att jag använde min semester ordentligt, var inte hemma på 4 veckor i stort sett. Ute på vift nonstop och det kallar jag semester ; )


Inledde semestern med ett besök på Westcoast Motorshow som hölls i Arenan i Whänersburgh.
På bild: Volvo PV med teknik från nyare Volvo V70


2:a semesterdagen tog jag äntligen mitt efterlängtade motorcykelkörkort! :D


Nästa dag drog jag och lillsyrran till Alanya i Turkiet å lekte sunfuckers :D (Hittade ingen bättre bild på oss tsm i en och samma foto haha)

34+ i skuggan, så lite vatten och bira var nödvändigt ; )


Glömde tandborsten i Sverige så fick köpa första bästa tandborsten jag fann hos närmaste turkmarket :P


Fan för turkarnas 5 jävla dagsböner med högljudlig supermegafon som fick varenda vägg i hela Alanya att vibrera!


Alanya check!


Min morbror Håkan kom på en visit med sin husbil modell XL


Dagen efter hemkomst från Alanya drog jag och älsklingen till Kalmar/Öland för att umgås med hennes farmor och gubben Ludde samt njuta av sommarn därnere :D


Vad är en svensk sommar utan mjukglass längs med en hamnbrygga med massa förtöjda lyxbåtar i miljonklassen? ; )




Håll ut, jag ska räta upp dig din 200-åriga fan!


Mitt nyköpta hus med flera torn i bakgrunden :)


Lite svenssonliv i Örebro ; )


Älsklingens kalla smoothies som får hjärnan och halsen att frysa till ; )


Efter några dagars chilla i Närkes rövhål så drog jag å älsklingen till Rättvik i Dalarna för Classic Car Week. Stugan hyrde mina päron :D


Tha gang from Ekebacka feat Lil' Elin




Hörde att ca 204 000, ja tvåhundrafyratusen besökare kom till årets Classic Car Week och bilköerna i cruisingen var milslånga :D


Det var en del av min smester det, och sommaren är inte slut än! ; )


Fredagen den 13e efter jobbet drog jag till Bike i Trollhättan och provkörde denna bullrande glidare :)
Yamaha XVS 1100 custom -03

Güle Güle!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mysigt sammandrag av Din semester:-)

2010-08-16 @ 07:59:48
Postat av: Mamma

Thomas!

Det är snö ute! Nu får Du allt skriva något nytt. Sommaren är över....tyvärr. Och jag vill inte ha snö NUUUU. Det är ju inte så länge sedan som vi hade det.

Skriv nu något nytt så jag får skratta lite :-)

2010-10-22 @ 13:02:57
Postat av: Emma [loveshaped]

Svar; Haha, det är en seat toledo årgång 99. Vi fick den av Kristians föräldrar för dom köpte sig en helt ny bil :) Kram och jag håller med modern din, UPPDATERA!!!

2010-11-29 @ 08:03:39
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: Bella

HAHA! Jag läste och skrattade en HEL del! Du är fortf rolig, undra om du har kvar din humor när du är 80år? :D :D



Jag kommer skratta ännu mer, bara om du bloggar lite oftare?

2011-01-03 @ 02:26:58
Postat av: Erik

Hey! Så jävla kul å se dig en snabbis förra helgen! Det var verkligen ett bra tag sen.. har saknat din sköna nuna! Det finns bara en Crazy Ekke men oxå bara en Crazy Sigge!! Du hade namnet först och om nån frågar hur jag kom på namnet så säger jag som det e, jag blev inspirerad av dig. Så är det. Du har nog hunnit samla på dig lite vuxenpoäng men man kan leva livet ändå! Dina bilder förtäljer att du haft kul sommarn 2010 och det är kul att se! Uppdatera med lite nyare stuff vetja! ;) Puss från storstan

2011-03-25 @ 01:55:17
URL: http://crazyekke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0