ägg.. vad är det?..

Påsken 2010 kommer jag sent glömma efter många dumheter med polarna och flickvännen min! :)

Torsdagskvällen innan långfredan spenderades på Hörnet med ett gäng polare som släpat fram hörnsoffan o PS3 framför 50tummarn samt den nyköpta bilbanan slets ut ivrigt med hundratals avåkningar, krockar och en och annan improviserad burnout :P Trodde aldrig att man kunde ha så himla roligt med en bilbana tsm med polarna :D



Långfredan blev en go dag på hemmaplan med massa mums och movies.
En riktig softardag i soffan tätt intill älsklingen Elin!

På lördan blev det påsklunch hos mah familia in da Vara och därefter avverkades en blöt hemmafest hos spritsamlaren Fredrik med Martin, Oskar, Nit, Robin och givetvis moi med min pussgurka Elin. Festen blev årets första balkongfest med solnedgången som värmde våra kinder.



Givetvis mådde man som man förtjänade nästa dag och på måndag fick jag ett ryck och köpte nya skor till min pärla, ja asså den andra pärlan aka slit-å-släng-kärran. Dock är det så tajt att däcken tar i skärmarna vid gupp under körning. Alla som bryr sig om det räcker upp handen.. precis, ingen bryr sig! ;)



Förresten så har älsklingen äntligen fått ut sin pärla från vinterförvaringen som nu vrider nacken av nyfikna människor ;)



Ciao Amigos!!!

Kommentarer
Postat av: älsklingen

härligt inlägg! min bebis hälsar å tackar för att denne fick vara med på bild i bloggen din;) jag älskar dig massor<3<3<3

2010-04-06 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0